Hälsningar från sjuklingen

Hej alla!
Idag har inte varit en så rolig och händelserik dag... Tampades genom nattens feberfrossa, nästäppa och diverse andra krämpor för att sedan vakna till en dag som jag bara spenderat på vandrarhemmet. Jag har nämligen smittats av någon av alla förkylningar som går i gruppen nu. Så efter en god frukost vid 8-tiden ockuperade jag den nedre sängen på rummet och spenderade dagen där med vila, tv, godis och vatten i massor. Vid femtiden kom Hanna hem från dagens språklektioner med glass, godis och lite swahiliövningar till oss. Senare åt vi middag tillsammans i köket (supergod svamprisotto var det idag!!) och hängde allihop i killarnas rum med godis och grupplekar bl a. Det gjorde mig lite piggare!

Febern har gått upp och ner idag, men just nu känns det ändå bättre. Inatt och under dagen frossade jag så mitt skinn kändes ömt, men nu känns det ändå hanterbart trots att jag fortfarande är varm. Jag får se vad som händer imorgon. Kanske är jag med en halvdag, kanske stannar jag hemma. Vi får se och ta morgondagen som den kommer.

Och jag har i alla fall inte varit själv om att vara sjuk - 3 andra i gruppen har varit hemma, plus att Adele la ut på sin Instagram att hon tvingas ställa in en konsert i Phoenix ikväll pga sjukdom. Tur jag slipper tänka på något sånt i alla fall.

Vi hörs!

/Maja

Du och jag Adele, du och jag...