Språkkurs goes sjukstuga

Idag har varit en lång och tung dag! Vaknade med den förkylning som alla andra också drabbats av här och fick ladda upp med alla nässpray, halstabletter och alvedon inför dagen. Pga förkylningen har det varit en ganska jobbig och lång dag, även om den varit lika lärorik som tidigare dagar. Men att man ständigt sitter med papper i näsan, ond hals och nyser var o var annan minut tar ju lite udden av det hela.

Ikväll har jag och mitt matlag lagat middag till alla 18! Det blev spagetti och soyafärssås, med glass till efterrätt. Så gott! Nu ligger jag i min säng med en smått febrig panna. Några ska gå ut på så kallat "after språkkurs" (istället för afterwork), men jag stannar på rummet och vilar. Jag vill verkligen inte missa något av språklektionerna imorgon!
Hoppas på att bli frisk så snart som möjligt så klart!

Funderade på att dra mitt trötta kropp in till Hemköp tvärs över gatan och köpa mig något gott, men så gav Hanna sin godispåse till mig. Gosing! ❤️

Ha det fint!