HEJDÅ-FIKA

HEJ HOPP!
Idag bockade jag av sista intervjun med Sydöstran inför avresan. Det var en väldigt trevlig intervju och fotografering må jag säga! Det reportaget kommer ut på torsdag, så förhoppningsvis hinner jag läsa det innan jag sätter mig i bilen ner mot Kastrup. 
 
Ikväll samlades släkt och vänner hemma för "HEJDÅ-fika". Det var verkligen härligt att ha alla samlade en sista gång innan jag åker. Många goa kramar blev det, och till och med några avskedspresenter i form av skyddsänglar, blommor och choklad. Tyvärr var det några som inte kunde komma pga sjukdom, jobb och annat, men har fått många fina hälsningar och lyckoönskningar. Det betyder så mycket och värmer gott!
 
Imorgon väntar första "prov-packningen", rensning av mobilen och en fika med Ida. Nu kittlar det rätt rejält i magen när jag tänker på torsdag. Resan ner är lång (20h) och nog ganska krävande. Men jag är ju inte själv, så det kommer gå bra! 
 
2 dagar, 19 timmar, 14 minuter kvar....
 
Vi hörs!
/Maja