Nairobi

God morgon!

Nu är vi på plats i Nairobi, Kenya! Jag sitter och lyssnar på soundtracket till Lejonkungen och ryser lite av tanken på att jag faktiskt ÄR I AFRIKA NU! Ända sedan jag var så liten har jag velat komma hit och nu är jag här. Det är så mäktigt!

För tillfället sitter vi på ett matställe och suger ut det sista av den fria timmens wifi som vi fick här. Klockan är 07:58 lokal tid (06:58 svensk tid) och vi har klarat av den längsta flygresan. Det gick förvånansvärt bra och vi fick nog en del sömn trots allt, vilket känns skönt! Men vi är slitna, det märks både i kropp och knopp. Det ska bli skönt att komma fram!

Kramar, Maja

På plats i Nairobi!
Publicerat i Dagbok
#1 / / Barbro & Kjell Petersson:

Hej Maja!
Skönt att flygresan har gått bra och vi får hoppas att
resten till målet går bra! Har det bra i Afrika!
Kram farmor & farfar ( Denna gång blev det rätt)