En solig eftermiddag

Idag tog jag bussen in till stan för att möta Ida vid Esters. Vi fikade och satt ute i några timmar och det var såå härligt väder! Efter det tog vi lite bilder till Idas skolarbete, innan vi tog bussen hemåt. Det var så skönt att ses och bara prata under eftermiddagen, eftersom det inte kommer hända igen på ett bra tag nu. Sen fick jag chansen att krama om Mia och Kaisa också innan jag åker!

En annan rolig grej som hänt idag är att jag har varit i förstasidan sv Karlshamns Allehanda och fått ett nästan helsidesreportage i BLT. Så kul med alla medier som uppmärksammat min resa!
Jag gick in på tidningsredaktionen för att köpa en tidning o sa lite försiktigt: "Heej, det är jag som är på framsidan idag". De två kvinnorna som stod o pratade i receptionen log stort och sa "Vi veet... Gud vilken spännande resa du har framför dig!". "Ta du så många tidningar du vill där", sa hon sen så jag fick med mig några hem. Så återigen - tack för all god respons och lyckoönskningar.

Nu är det bara 1 dag kvar och det är så galet! Wow asså...

Kram!

Läs dagens artikel i BLT/Karlshamns Allehanda här